| 000 -CABECEIRA |
| Campo de control de longitud fija |
01342nam a2200229 i 4500 |
| INFORMACIÓN XERAL |
| Códigos de información de lonxitude fixa |
221114s1998 sp a|||b |||| 00| 1|spa d |
| DEPÓSITO LEGAL |
| Número de copyright ou de depósito legal |
B 6713-2010 |
| ISBN |
| ISBN |
9788426130952 |
| CDU |
| CDU |
82-N |
| PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA |
| Nome de persoa |
Cooper, Helen |
| Termo indicativo de función |
autor/a |
| -- |
ilustrador/a |
| -- |
15789 |
| MENCIÓN DE TÍTULO |
| Título |
Sopa de calabaza |
| Autores |
/ Helen Cooper |
| EDICIÓN |
| Edición |
12ª |
| PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN |
| Lugar de publicación |
Barcelona: |
| Editorial |
Juventud, |
| Data de publicación |
2017 |
| DESCRICIÓN FÍSICA |
| Extensión |
32 páxinas sen numerar |
| Outras características físicas |
: ilustracións a cor |
| Dimensións |
; 27 cm |
| RESUMO |
| Resumo |
No medio dun bosque, nunha bonita cabana viven un Gato, un Esquío e un Pato. Cada día fan sopa de cabaza para cear: o Gato parte a cabaza, o Esquío remove a sopa e o Pato ponlle o sal. Viven o tres moi felices, tendo cada un a súa tarefa diaria. Pero un día o Pato decide cambiar os papeis, e ármase unha gran lea entre os tres amigos… Pero o que prevalece en Sopa de Cabaza é a amizade entre os tres personaxes. O tema da convivencia e a amizade dos amigos, fronte ao rexeitamento do grupo, florece neste álbum ilustrado pola gran artista que é Helen Cooper. A súa formación como profesora de música e ceramista reflíctense na cadencia harmónica e estética deste conto dedicado a nenos de 4 a 6 anos. |
| DESTINATARIOS |
| Nota de audiencia |
4º-5º-6º Educación Infantil |
| MATERIA--TERMO DE MATERIA |
| Termo de materia |
Convivencia |
| -- |
3332 |
| MATERIA--TERMO DE MATERIA |
| Termo de materia |
Amizade |
| -- |
1303 |
| MATERIA--TERMO DE MATERIA |
| Termo de materia |
Fábulas |
| -- |
19675 |
| SECUNDARIAS-AUTOR |
| Nome de persoa |
Reyes, Christiane |
| Termo indicativo de función |
tradutor/a |
| -- |
68076 |
| REFERENCIA ILS ANTERIOR |
| -- |
2 |